Jag är på topp nu! Golddigger kanske?

 Inte varje dag man som "städerska" blir uppraggad av en advokat från Miami i Heidhallen.
Jag riktigt känner hur mitt liv som jetset-tjej tar sin början.

Ska berätta historien för er som är nyfikna.
Jag och Lina hade hand om cafét nu under lördagseftermiddagen/kvällen eftersom det är någon baskettunering som spelas i Gbg. Jag gick runt på bänkarna ihallen och städade undan lite skräp och så helt plötsligt hejjar en amerikan på mig: "hello". Artig som jag är så säger jag ju självklart "hello" tillbaka och sedan var konversationen igång. Satt nog i 20-30 minuter och pratade med honom och det visade sig att han bodde i Danmark just nu och han var i Göteborg med sin son som spelade basket. Han pratade klockren amerikanska med mig och berättade även att han jobbade som advokat och var från Miami i USA. När jag var tvungen att städa vidare bad han om min mejl och mitt nummer och jag fick hans visitkort med ett väldigt känt företags logga på samt hans uppgiter då.

HAHA så jäkla ball ändå. Visst att jag har blivit uppraggad förr (var det någon som trodde något annat liksom :S?) men detta tar nog priset. Mitt på ljusa eftermiddagen i Heidhallen, av en advokat från Miami liksom. Hur ofta händer det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback