Jag erkänner...

...hade inte tänkt skriva. Hade tänkt förtränga det. Var på väg att gå ut och gräva en grop och slänga ner det
jäkla cooperresultatet i den och plantera gräs över. På så vis hade jag aldrig mer behövt tänka på att jag sprang cooper på en otroligt dålig tid. Men tränarna har ändå resultatet så kom på att det spelar ingen roll. Lika bra att facea det och se det som en morot för att springa på en bättre tid till midsommar. Ska ner två och en halv minut tydligen. En minut klarar jag få ner tiden bara pollenhelveten slutar flyga i luften och sen får jag jobba på konditionen för att få ner tiden minst 1 minut till.



FOKUS nu! Ses på gymmet 09.00 imon eller?

Kommentarer
Postat av: Lina

De vet du att vi gör! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback