Kan man sakna Degen? Vi hade ju trots allt något speciellt =)


Sara1 säger:

spelar du ngn handboll nu då?
Degen   säger:
ne ja har lagt ner   
Degen   säger:
sak satsa på skolan.
Sara1 säger:
VA?
Sara1 säger:
eeeeh ? e du frisk?
Degen   säger:
ne ja ljög   haha as grym ljug


Degen   säger:
alla vet vem ja e =)
Sara1 säger:
jag sa att du duschade mig mitt inatten i bulgarien med kläder på å la upp bilderna på facebook
Sara1 säger:

då fatta dom vår relation
Degen   säger:
najs  
Sara1 säger:
eller inte
Degen   säger:
ja gillar vår relation  inte många som har de som vi har  
Sara1 säger:
vad har vi?
Degen   säger:
hade iaf   i skolan D:
Degen   säger:
vi hade nått specielt  

Degen   säger:
vi täövlar om vilka osm kommer längst dåå ;
Sara1 säger:
okajj
Sara1 säger:
vad tävlar vi om då?
Degen   säger:
vii har mig.. de räcker 
Sara1 säger:
iofs
Degen   säger:
de lag som kommer längst vinner ; ä
Degen   säger:
och den osm förlorar måste--- liogga med _ _ _ _ _ _ 
Sara1 säger:
HAHAHAHAHAHA
Sara1 säger:
jag älskar dig!
Sara1 säger:
så jävla bra
Sara1 säger:
går han med på det vadet då?
Degen   säger:
han har inget val... man får våldta han annars 

Degen   säger:
hahahahaha tror inte att du vill liggga me mig   har du sättt mig senaste ? .. hur sexig som helst 
Sara1 säger:
som att du någonsin vart sexig?
Degen   säger:
som ja någsin inte varit de  ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback