Måndag

Det var ju kul att Alingsås vann Sm-guld =) Men hade dock inte blivit ledsen om Guif vann. Båda laget är ju uppstickare och jag anser att de båda två är värda en guldmedalj efter att ha slagit ut alla favoriter.

Idag har jag varit ledig. Det behövdes. Storstädning och tvätt i fem timmar har jag hållt på med. Fattar ni att man ens kan städa och tvätta i FEM timmar när man bor i en etta? Det fattar inte jag... :S Nu väntar jag i alla fall på att golven ska torka så att jag sen kan laga mat. Det är ju träning idag och då är det bäst att äta ordentligt!

Föressten har jag börjat spara pengar till en långresa. Troligtvis Australien eller möjligtvis USA, om två år eller något. Vill ju spela handboll också och då är det inte lätt att bara dra. Oavsett när det är lägligt att åka, kan vara imon och det kan vara om tio år (dock inte idag) så kan det ju vara bra att ha pengarna =) haha. Är liksom en fördel ;-) haha...


Slut på det roliga och igång med allvaret igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback