Måndagshelvete

Det kliar något fruktansvärt i mina ögon konstant nu. Det kliar i halsen och jag mår allmänt skit idag. Typisk pollenmåndag. Har ingen lust eller ork till någonting. Vill inte! Vill ligga på soffan hemma i Åsa och titta på TV eller läsa en bok. Men nejdå! Ska till jobbet. Måste orka denna vecka också:P Har kollat på lite nya jobb föressten. Frågan är om jag ska få tummen ur och skriva CV:n och söka? Ofta jag orkar det i mitt tillstånd liksom.

Tror faktiskt jag ska ägna några minuter åt att läsa bloggar. Funderar på att kolla Blondinbella faktiskt. Det var över tre månader sedan jag ens kikade in. Och ett besök gör säkert inte ens ett öre till henne...

Och ni! Sitt inte och vänta på några roliga, snygga, smarta och klämkäcka inlägg idag för det kommer inga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback