Motivationen och glädjen dök upp i eftermiddags

Det är nästan pinsamt att erkänna men jag har inte haft ett sug efter handboll på hela månaden. Det har varit skönt att vara ledig. MEN i eftermiddags kom allt över mig, suget, fokusen, motivationen och under träningen även glädjen. Det var SJUKT KUL att träna igen och det gick bra =) löpningen kan dock disskuteras. Inte okej att dra till Rhodos veckan innan säsongen börjar, haha. Nä, men klart man måste leva också. Man måste ha kul för att orka också men det var endå skönt att vara igång igen och jag hoppas och tror som fan på detta året :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Ska vi fixa det där med löpningen ihop eller? Du å jag e ju löparbuddies numera, eller vad säger du? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback