Nu jävlar ska det tränas ännu hårdare

"Usel fysisk status"
Åtminstone usel kondition men jag lovar att den kommer bli bättre. Promise!
Fick värmande ord på träningen idag. Från vem säger jag inte men han tror på mig iår =) "Med den träningsviljan kan man inte annat än att lyckas" Lite motsägelsefullt va? haha... Nä men jag är träningsvillig även om det inte alltid går min väg riktigt, men vi får väl se. Man tränar ju för att man vill utvecklas och lyckas =)

Idag var det lite få unga på träningen så jag med mina 20 år var så varmt välkommen tillbaka i mitt gamla (kanske ska säga "unga"?) lag. Madde kallade mig förädare då jag gjorde mål på dom men tyvärr blev det utklassning ändå med 7-3. Min första förlust iår. Men målformen håller ju i alla fall i sig. Något ska man alltid glädjas åt =)

Ska jag städa ikväll?

Föressten Måååååste jag utomlands en vecka till. Jag bara måste! Ser bilder som andra lägger upp från Rhodos nu och det känns typ som man missat massor i och med att vi var där så tidigt. Men vi hade kul i alla fall =) Matt och de andra australienarna är riktiga lyckostar som typ varit där i en månad och snart ska vidare. Ja, jag fick just en liten töntig "sakna-attack" då han skrev. Och jäklar vad här ska spelas Fifa ´09 för att slå honom!
Jag vill också resa runt så. Fatta vad kul =) Och vad mycket folk man lär känna!

Kommentarer
Postat av: Lina

Japp, nu ska vi träna du! Du jag gymmet imorrn? kl.13 eller hinner du? Annan tid? Vi ska ju bli biffar nu ;) Snabbast på cooper och starkast på styrketesterna eller vad säger du? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback