Opepp

Idag vaknade en viss person upp på helt fel sida. Tror kanske det handlar om att det är grymt fint väder ute och jag ska tvinga mig upp och springa ett par varv runt Sisjön. Sen ska jag jobba inatt. Efter det är det hem och sova sisådär fyra timmar för att sedan jobba 10 till imorgon. Tror det är detta som gör att mitt humör inte är det bästa. Hade velat åka hem till Åsa idag och slappa på altanen i några dagar. Men men, ibland suger livet.

Igår sprang vi milen på träningen. Det SUGER rent ut sagt. Min kondition just nu är inte den bästa men måste nog framförallt skylla på allt pollen ute. Det snöar fan pollen och jag sätter dom i halsen. Inte konstigt att jag har problem.

Är mer sugen på en uteservering ikväll, en öl och gott sällskap. Men får jag detta? NEJ!


Lite längta tillbaka till Rhodos känslor just nu. Hanna ska vi dra igen? Såg bilder på facebook av Toxicbartendern. Tror nog att det är rätt bra livat där nere just nu. Vad sägs? ;-) Jag är sugen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback