Snorbilligt

Sitter och letar resor. Vill ju åka i Juli (vill och vill, ett mer korrekt uttal skulle väl vara "kan") men just nu kostar resorna typ ingenting. 2 veckor till Kreta för cirkus 2000 kronor med hotell. Det suger lite i mina boka-nerver kan man väl säga... CharterSara är på hugget!!! Nä, men allvarligt. Finns det någor bättre än att komma iväg en vecka? Det är ju gött som fan! Sparar på min långresa men den känns mil iväg just idag och man måste ju göra saker under tiden också. I höst ska jag försöka hitta nån ledig helg och åka på shoppingtur till Köpenhamn eller London också. Är nämligen inte sugen på att plugga till hösten. Vill nog ta ett år till off. Spela handboll, och jobba lite mindre för att hinna plugga upp lite ämnen också. Det är liksom ingen ide att hoppa på en utbildning bara för att. Man ska ju göra det man känner för. Jag är nog rätt omogen. Tittar man i min vänkrets så är folk sambos, de har barn och är allmänt "vuxna", haha... Det är jag och Emma som fortfarande inte är allt för seriösa med någonting ;-) (bortsett från handbollen då såklart) och sen har jag ju min sötaste Sheila men hon har ju faktiskt trots allt kommit igång med plugget så lite vuxenpoäng på henne faktiskt.

Mina planer just nu är att hitta ett nytt "dagsjobb" till hösten. Spela handboll och plugga upp ämnen. Har kontrakt i två år till. Så detta kan jag ju göra under dessa två år. Sedan får jag se. Förmodligen kommer jag väl säkert inte kunna släppa handbollen men man kan aldrig förutspå framtiden med utvecklingar och skador och liknande. Så lite tankar på den där långresan om två år finns ju. Då tänker jag försöka vara borta så mycket som möjligt i ett år och sen kanske komma hem och plugga, för då har jag ju förmodligen betygen till det också. Det får man ju hoppas i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fyfan vad jag känner mig värdelös nu! Jag jobbar typ 8 gånger i månaden,har inte flyttat hemifrån ännu,ingen aniong om vad jag vill plugga till... Jaja,det lööööser la sig det med hahaha :D Gött att vara barn ett tag till faktiskt ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback