"Det känns som att jag har kondition som en 95årig gammal rökare som väger 250kg och bär en ryggsäck med stenar i"

Exakt Levve =)

Sitter på jobbet. As usual. Jobbar mycket nu men det är goa pengar till sommaren =) Sen till hösten är jag väl troligtvis lasad och får inte jobba mer. Skola? Nytt jobb? Senare problem. Det är bra att skjuta problemen på framtiden har jag hört. Det blir så mycket enklare sedan då =)

Måste bara klaga lite. Det är okej när man jobbar natt. Det pratade jag och Jennifer om. När man jobbar natt får man klaga hur mycket man vill för det är så otroligt synd om en. Man får äta hur mycket godis och glass som helst också(ungefär som när man är sjuk) eftersom man till skillnad från alla andra en fredagsnatt som är ute och roar sig eller ligger hemma i en varm och go säng, är tvungen att jobba. Och det jag hade tänkt klaga över är pollenhelvetet som råder ute. Det måste ju vara pollenstorm eller nått? För jag har sådana sjuka problem. Mina ögon har de senaste åren varit bättre men nu har även de börjat att klia. Jag nyser sönder och det kliar i min hals typ hela tiden. Näsan rinner och jag har kommit på mig själv när jag springer att jag inte ens använder näsan för dess "andningsfunktion". Det är ju inte konstigt att konditionen inte förbättras då liksom. Jag trodde nog att mycket handlade om att jag vart slapp med träning under aprilmånad men jag börjar inse att efter två veckor med MYCKET löpning så borde jag ha förbättrat mig oavsett. Men icke sa Nicke. Det känns snarare som att det blir jobbigare att springa för varje dag som går och så bör det ju inte vara. Det ska ju bli lättare ju mer vältränad man blir. Som det ser ut nu så försöker jag ju springa en hel del på egen hand utöver all löpning med laget men det känns liksom som att det är förgäves. Nu tycker ni säkert att jag är gnällig och det är jag också men andningen funkar fan inte alls. Suck... Var uppe och sprang två varv runt Sisjön förut, det är 5 km terräng. Jag sprang på ca30 minuter och det är INTE OKEJ. Och då ska ni veta att jag ändå försökte springa på och inte hamna i ett joggtempo. Det känns liksom som att jag har kondition som en 95årig gammal rökare som väger 250 kilo och bär en ryggsäck med stenar i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback