What to say?

320 kronor för ett tandläkarbesök! Det är ju inte klokt! Välkommen till vuxenvärlden liksom. Att de dessutom inte hittade något fel på min tand gör ju att det hela känns mycket bättre. 320 kronor för ingenting  liksom =) Att min klänning dessutom inte går att skicka tillbaka på posten känns ju härligt också. Man ska tydligen bara lägga den på en postlåda och hoppas att den kommer fram. Men vafan, hur ska jag veta att det inte sitter någon moderiktig och fattig flicka på postkontoret och får sin dag gjord när det trillar in ett returpaket från Nelly, vilket jag inte har något kvitto på att jag skickat. Sug på detta.

Det åskar, regnar och dagen fortsätter i samma stil som förut märker jag. Inte mycket som går rätt men får hoppas på att träningen blir rolig i alla fall. Sen kan jag ju säga att jag har ett par riktigt handsome gladiatorsandaler på mig. Idag är det dock ett par vita som får förgylla mina annars så sjukt fula fötter.


Får föressten en bra lön nästa månad trots väldigt mycket ledigt i april. Sånt gillar vi. Lön för inget jobb typ =) Frissan, lager157, Gbg, Grekland osv. here I come. Även StenaFastigheter och ComHem ska ha en liten del av kakan men men, ibland får man bjussa också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback