Dagdrömmer lite

Det är tisdag vilket Ni vet innebär löpångest. Det är grått och trist ute. Jag har sovit dåligt på jobbet inatt och den iriiterande tjejveckan är på väg. Ingen ide att prata med mig nu. Persiennerna är nerdragna och jag har inte en tanke på att dra upp dom. HAr heller inte en tanke på att ta fram dammsugaren eller ta hand om disken.

Istället dagdrömmer jag lite om:

Grekland!
Drömresan down under...
En walk-in-closet.
En för en gång skull lyckad midsommar med sol!!!
Solbränna.
Bada i turkost, ljummet vatten.
Vinna serien på fifa.
Avgörande räddningar och en vinst mot Sävehof i SM-finalen 2010.
Hultsfred eller Roskilde 2010?
Få in en träff med Milla och Freja <3
Guldmedalj i Partillecup 2010?


Grekland <3 Sol, bad, trevliga människor och turkost vatten!


Fruktansvärt ful bild, haha... Kan ju faktiskt inte säga att någon av oss är särskilt snygg men ändå, en fruktansvärt fin helg i småland... Hultsfred 2009!


Solbrända =) Senast lyckade midsommar 2007! Måste bli ändring på till 2010!

Min underbaraste Milla!


Partillecup 2009. Semifinal. En av de mysigaste dagarna på hela sommaren. Fridas lantställe på Tjörn med laget =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback