Fredagen den 13...

...började strax efter 12 inatt med tandvärk. Vaknade vid sju av tandvärk. Jävla visdomstand. Ska åka och köpa värktabletter nu så att jag klarar av helgen. Först jobb 11-15.30, sen handboll 16.20-17.45. Efter det direkt till Kungsbacka och teater. Imorgon jobbar jag 10 timmar. Sen på söndag är det bortamatch i Skövde. Så jag hoppas innerligt att tandvärken släpper. Men det har ju kommit och gått sen i söndags så den kan la lika gärna vänta några dagar till om den ska bryta ut ännu mer.

Usch vad jobbigt allt blir så fort man har lite ont. Och omg vad gnällig jag är nu för tiden. Först gnäller jag på svininfluensavaccinet och nu på en liten tand. Vad håller jag på me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback