Gameday

Snart avresa mot Skövde med A-laget. Match mot serieledarna. B-laget åker också mot samma håll, nämligen Skara så jag hoppas vi stannar och käkar ihop på vägen. Det hade ju varit mys =) Matcherna går samtidigt så det är bara för er att hålla tummarna för båda lagen!

Igår var en jobbig dag. Jobb 13 timmar på två olika ställen. Kom hem helt slut och har nu sovit tio timmar! Behövligt! Fick typ nog igår på jobbet. Måste fan utbilda mig! Trött som fan på det blir man ibland... Men när arbetskamraterna kommer med ugnsvarma bär och frukter med smält vit choklad och cocos på tillsammans med glass så piggar det upp lite och att gå till nästa ställe och göra kvällen där känns lite lättare. Sen speciellt också när man kommer till nästa ställe och det finns chokladkaka och man får lite värmande ord. Då mår man lite bättre igen... Söta människor det finns <3

Sen måste jag bara säga att det finns gamla tränare och folk från "förr" (är det okej att skriva förr som 20åring?) som är helt underbara. Som fortfarande finns där och som man fortfarande skulle kunna ringa mitt i natten om det var så. Det uppskattar jag något enormt. Ni är bäst!

Nog om jobb och fina människor. Nu är det match som gäller! Fokus :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback