Hektiskt

Nu ska jag berätta om mina tre kommande hektiska dagar. Längtar lite till onsdagkväll om jag ska vara ärlig.

Ska snart sticka och träna. Efter det ska jag direkt till jobbet och sova journatt.
Jobbar till 09.00 imon och sen ska jag direkt till Kungsbacka och jobba några timmar. Efter det ska jag direkt till träningen och efter det direkt till journatt igen. Hela onsdagen jobbar jag på samma ställe som jag har jouren på och kommer hem runt halv sex för att gå direkt ner och tvätta alla äckliga träningskläder som legat i väskan i tre dagar. Jag hoppas jag hinner hem och lämpa av lite saker vid något tillfälle men har packat för tre dagar hemifrån.
SUCK på den!

Idag har jag i alla fall fått tvättat, diskat, dammsugit, dammat, tvättat fönster, tvättat skor och sängkläder, städat badrummet, bäddat, dammsugit mina vita möbler, lagat mat, städat kylskåpet, källsorterat och slängt skräp. Så nu är min lägenhet lite tipptopp skulle man kunna säga =) Längtar till att komma hem till min nystädade lägenhet på onsdagkväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback