Jag är en ärta!

I två dagar har jag trott att mitt internet pajjat och att jag har virus i datorn. Fixat och trixat med det trådlösa samt uppkopplingar och skit länge nu. Sen upptäckte jag att jag bara råkat komma åt den där lilla knappen på laptopen som avaktiverar uppkopplingen. Trycker man bara på den igen så att den lyser blå istället för röd så fungerar det =) Jag är en sådan ärta som gått i två dagar och trott att allting är trasigt. Suck... Det pinsammaste är att jag kommit åt den där knappen så många gånger förr så jag borde ju kollat det... Sara, din jäkla nöt!!!

Självklart trodde jag att jag skulle ha massa nya vänförfrågningar på facebook, massa superviktiga mejl och en herrans massa kommentarer i bloggen nu när jag väl är online igen, men icke! Det intressantaste mejlet var det här från GP:

Hej Sarah!

Så har din prenumeration på GP tyvärr nått sitt slut – nu på landar tidningen hos dig för sista gången. Vi hoppas att du haft glädje och nytta av tidningen under den tid som varit. Nu skiljs våra vägar åt, och vi vill därför säga tack för den tid som varit, med en förhoppning att vi möts igen någon gång i framtiden.

MYCKET ROLIGT MEJL!!! Jag tror jag dör av uttråkning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback