Kass är jag

på att blogga nu för tiden. Kan inte heller skryta med att jag har för mycket annat för mig då jag lever rätt ointressant asså. Kanske är så att mitt liv är för tråkigt att skriva om helt enkelt, haha. Nä, men har jobbat extremt mycket och spelat en del handbollsom vanligt, så det är väl den största anledningen.

Har sjuklig träningsvärk. Laget var testpersoner på gymmet för Kettlebells häromdagen och gaaadh vilken träningsvärk jag hart i speciellt ländryggen. På jobbet har jag typ känt mig "gravid" då jag gör dom där typiska rörelserna när jag ska böja mig eller plocka upp nått från golvet. Ni vet, tar mig för rygg med handen, böjer knäna och liksom fiskar efter det som ska plockas upp, haha...

Idag blir det nog stan med Carro samt lite mer pass på gymmet i eftermiddag! So long!


Kommentarer
Postat av: Amondine

Vill bara påpeka att det e stor skillnad på att känna sig gravid och vara gravid... :-) Ska bli intressant och se hur man mår efter nästa pass...

2009-11-26 @ 12:08:27
Postat av: Karin C

Vad hände igår? Är så nyfiken!!

Kram

2009-11-27 @ 08:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback