Klagar på min hy a lá Blondinbella...

 


Jag blir så ledsen när jag ser dessa bilder. Jag blir ledsen för att jag ser hur fin hy jag jag har på bilderna och hur pigg och fräsch jag ser ut. Jag hatar mitt mörka hår samtidigt som min hy går åt helvete. Nu låter jag som Blondinbella när jag klagar på min hy men det är jobbigt. Behöver lite sol, lite blonda slingor och ett par löprundor känner jag. Hyn, vikten, håret, stress- det känns lite som en ond cirkel. Och jag måste bryta den. Men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra för att få finare hy igen? Kan ju inte trolla liksom. Håret går att fixa och vikten med men hyn? Den kan inte jag göra något åt... Vad gör man? Känns som jag testat allt nu... Suck

Imorgon ska jag till psykologen för andra gången samt träffa min mormor och mina kusiner på stan. Trevligt =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sara!

Jag vet hur jobbigt det kan vara att ha dålig hy. Jag har också provat allting nästan. Något du kan göra för att göra något åt det är att gå till en privat hudläkare, jag gick till Göteborgs hudläkarmottagning. Här har du en länk:
http://ghm.nu Det är en privat huläkarklinik och ett besök kostar 550 kr. Men det är värt det! Testa, man får ofta en tid väldigt snabbt, typ dagen efter du ringer eller samma dag. Jag fick hjälp otroligt snabbt och min hy är så mkt bättre, läkemedel hjälper väldigt ofta! Hoppas det blir bra sara, !!

2009-12-01 @ 08:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback