Messi and Zlati

SKÖNT!
Vinst med 24-14.

Tack Micka :P Söta ord...


Skön bild på två av mina absoluta favoriter. Messi och Zlatan <3 Sen Arshavin och Torres också. Där har ni mina favoriter outstanding! Så nu när jag är inne på ämnet fotboll så ska jag ta upp ett irritationmoment. Vi kör ju fotbollsuppvärmningar ett par dagar i veckan. Då kör vi alltid gamla mot unga. Vi håller också noga koll på hur många matcher som vunnits av respektive lag. Gamla anser att dom vinner varenda gång men detta är sååå orättvist va! För nästan alltid så leder vi unga med 1-2 bollar (igår 5-3) med fem minuter kvar. Med fem-tio minuter kvar går nämligen alla personer med axelskador av för att rehaba och kvar är bara alla dom lyckligt lottade som klarat sig utan. MEN nu är det så att när de axelskadade går av så står resultatet kvar och unga brukar behöva spela med 2-3 man mindre och hur kul är det att spela 3 mot 6 liksom??? Hur mycket har vi att  sätta emot då? Självklart tappar vi vårt övertag med två mål och så anser sig gamla som värdiga vinnare? Är detta rätt?

(Okej absolut inte meningen att skapa irritation eller något nu men vi måste ju göra upp ordentliga regler vafan! Detta håller ju inte asså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback