Min helg

Känns tråkigt när det som borde vara kul inte är det längre...

Idag har varit en riktigt tråkig dag (vädermässigt). Struntade i att ställa klockan när jag kom hem från Västerås igår. Sov så länge jag ville i morse och vaknade inte förrens tio =) Behövde dom timmarna. Sedan dess har jag varit och gymmat med Carro. Blev lite dips, bänk och löp. Sedan ringde min bror och frågade om jag ville klättra med honom. Jag har aldrig klättrat men vafan:P Så det har jag testat idag och verkligen fastnat lite tror jag. Sjukt roligt men sjukt svårt och jobbigt! Nån kommer ju ha träningsvärk i morgon asså. Men kändes lika bra att göra saker idag istället för att ligga på soffan och kolla ut på regnet. Nu väntar en vaken natt på jobbet. Filmer ska med!
Dags att packa :P

Kommentarer
Postat av: My (:

hejhej fin blogg (:

Gjort idag?

Postat av: Öz

Hej!



Det var inte igår!!

Verkar som du har fullt upp :) Härligt!



Ville bara påminna om kvällens super match: Barcelona-Inter Den får man inte missa =)



Hoppas allt är bra annars kram

2009-11-24 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback