Mina tänder

Kan inte låta bli att garva när jag kollar igenom "taggade" bilder på mig på facebook. Om ni kollar mitt leende på typ alla 118 bilder eller vad det är så är det rätt komiskt att jag inte haft tandställning. Mina tänder är rätt sneja (stavning? ett ord jag ALDRIG skrivit tror jag) och dom nekade mig tandställning. Okej syns kanske inte så jäkla tydligt på bilderna men tro mig, dom står åt lite olika håll vill jag lova. Och vafan, se så jag ler på varje kort, jag borde vara värd raka tänder. Eller? Dumma tandläkare! 26 000 skulle det kosta för mig nu att sätta in tandställning. Har kollat upp detta. Inget jag är direkt sugen på asså. Får nog acceptera dom som dom är.







Kommentarer
Postat av: F-bj

Jag tycker du har fina tänder och ett härligt leende :)

Postat av: Anonym

Det är bara charmigt :)

2009-11-23 @ 14:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback