Nu hoppas jag på att vara frisk som fan

Så nu har jag tagit svininfluensavaccinet också. Nu är jag vaccinerad för den smittan samt den årliga influensan. Jag äter järntabletter för mitt blodvärde och jag har nya p-piller som verkar vara bra för det mesta, haha... Jag var för inte alls så länge sedan hos tandläkaren. Mi astma kollade jag samt fick nya recept på mediciner förra veckan. Psykologtid är beställd så nu hoppas jag att jag är så frisk jag kan vara. Känns liksom som att jag har gjort en hälsokontroll över hela mig denna hösten vilket noig varit behövligt. Men frisk som en nötkärna hoppas jag fan på att jag håller mig nu också.

Bortsett från sjukan man får av svinvaccinet. Fryser redan och har kramp i armen. Brukar aldrig ens känna av sprutor eller sånt annars. Vad händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback