Spotify is the shiet!

Jag är ingen musiknörd direkt men just nu är det så mycket bra att jag nästan känner mig stressad över att hinna spotifya allt. Men det är ett i-landsproblem vill jag lova och inget jag mår allt för dåligt över ;-)

Hetast just nu är helt klart nedanståendes nya:
Melissa Horn- Säg ingenting till mig
Takida- The darker instinct
Lars Winnerbäck- Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen
The Sounds- Crossing the rubicon
Sahara Hotnights- Sparks
Hardcore Superstar- Beg for it

Sen som en liten extra notis så kan ju Maja Ivarsson i The Sounds lätt vara den coolaste person på denna jord. Såg dom live på Hultan och hon har en sån inlevelse, ett sånt engagemang och en sån glöd att man typ blir kär (missförstå mig rätt nu)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback