Trams såklart


Har varit i en fullsatt Kungsbacka Teater ikväll och sett Tramsgänget för tredje gången. Uppsättningen hette Fredagen den trettonde och jag kan ju inte säga att jag är besviken direkt. Det hade varit en förolämpning med tanke på hur duktiga dessa killar är. Men i och med att de är så sjukt duktiga så förväntar man sig hela tiden nått ännu bättre. Satt och väntade lite hela tiden på att det skulle hända något men det kom liksom inte riktigt. Men nu ska jag inte säga något mer negativt för jag fullkomligen älskar dessa grabbar! Kan ju inte finnas ett skönare gäng asså :P

-Men sjung då!
-Menar du att jag ska sjunga nu?
Här inför alla dessa människor?
Lokaltidningen är ju till och med här.
VILKEN PRESS!!!


Tänk när Camilla gick upp på studenten och dansade med Jonathan Blom Ramel inför 300 pers! Spontant! Och han hakar på såklart. Camilla you rocked!


Kommentarer
Postat av: Sandra

UNDERBART!

2009-11-14 @ 15:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback