"Du behövs. Vi behöver dig!

Att några få minuter med en person kan få en att känna någon slags motivation och något slags hopp igen är fantastiskt. Några få ord där jag tog fasta på "behöver" kanske kan göra att det känns lite lättare igen... Jag kom hem ikväll med en välbehagskänsla som inte funnits där på mycket länge. Den tänker jag behålla ett bra tag framöver för att orka.

Annars flyter det väl på...
  • Fått gjort välbehövliga ärenden idag. Passade även på att jobba 4 timmar.
  • Gött att få lite extra pengar imon som jag glömt av att räkna med:P
  • SOS Gute kan ju vara tillsammans med Desperate housewives, Idol och Greys Anatomy bästa serierna som går nu. Vilken nörd jag är!
  • Imorgon är det träning och på lördag match! Viiiiktig match! Micka bli frisk!
  • Min största frågeställning just nu är om jag orkar ta mig igenom ett helt Gossip Girl avsnitt eller om jag kommer däcka halvvägs in i det... Suugen är jag ju visserligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback