En onsdag i oktober

Kvällen har spenderats i Lillekärrshallen med Levve och hennes föräldrar. Kärra mötte Sävehof och fick sig en rejäl dänga. Sedan spelades ju ett till derby ikväll mellan RIK och Sävehof. Där gick RIK segrande ur mötet.

Mamma har sagt till mig att skaffa en hobby. Asså en lugn hobby som får mig att koppla av. Jag är ingen läsmänniska och inte så pillig av mig egentligen så varken böcker eller typ scraapbooking är något alternativ. Därför bestämde jag mig idag för pärlor och stickning. Det är pilliga saker om något men ska man välja så. Därför har jag idag handlat pärlor och tillbehör för nästan förbjudet mycket pengar. Och ja, jag vet att jag är lite efter med smycketillverkning med tanke på att alla redan gör det men det är som sagt endast för att koppla av lite eller nått.
Sen har jag även bett mormor att lära mig sticka. Hur ball hade det inte varit att kunna sticka sin halsduk, vantar, strumpor eller tröja då :P Det är ju vrålball!

Så om jag är okontaktbar under hösten vet ni ju att jag antingen tillverkar smycken eller stickar! Haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback