Fredagsmys

Sitter i min soffa framför tv3 (is the shit på vardagar) och äter kanske den tråkigaste middag någonsin. Don´t blame me, det är liksom inte direkt kul att laga mat till sig själv. Men får i alla fall i mig lagad mat med det mesta kroppen behöver. Är ju trots allt både träning och match idag som man måste vara pigg till.

Idag fick jag hem den ena beställningen med pärlor. Wiho! Nu är bara frågan: Vad ska jag göra med dom???

 

Nä men serri, känner mig ändå lite motiverad eller inspirerad eller nått. Men väntar nog på den andra beställningen också där jag får lite mer tråd och så med.

Var på anställningsintervju idag också. Gick bra faktiskt. Måste ju jobba nu när jag inte ska gå till skolan... Vill ändå jobba ett år eller två till innan jag gör något annat. Var inte riktigt redo att börja plugga tror jag. Men jag ska! Senare...

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kommer säkert på något bra ska du se =)

Ses på samlingen sen, ska inte vara med på träningen då jag inte spelar på söndag...

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback