Hemliga planer smids

Usch, trött, trött, trött. Måste skaffa mig själv lite mer självdiciplin och inte sitta på datorn på nätterna när jag är ledig. Nu ska jag i alla fall till gymmet efter en grötfrukost. Där fick jag till det :P Låter alltid så nyttig när man skriver så men hemlisen är ju att man endast skriver vad man ätit när man faktiskt varit nyttig och den egentliga anledningen till att jag var det den här morgonen är helgens intag av socker. Sjukt vad man mår dåligt av det egentligen. Har väl sagt förut "aldrig mer socker" så säger det inte denna gången =)

Trött och ont i huvudet men ska ändå till gymmet tänkte jag. Kanske piggnar till lite då :)

Kommer smida lite planer i veckan...Thihi!
Men det är planer som ligger långt  bort i planeringen så Ni får inte reda på någonting än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback