Högskoleprovet

Känner mig misslyckad. Skriver inte HP idag som tanken var. En hel del i mitt lag skriver. Jag skulle gjort det och här sitter jag nu. Jag tänkte och tänkte igår och kom fram till att jag skulle misslyckas så fett att det inte direkt skulle vara någon kick för mitt självförtroende... Visst att det förmodligen inte går bra första gången man skriver men jag misslyckas med allt just nu så helt ovärt att skriva. Sen har jag inte förberett mig ens fem minuter. Är liksom rädd att jag skulle fått 0,1 eller nått och känna mig totalt kass och korkad!

Känner mig misslyckad som hoppar det men skulle nog känt mig ännu mer misslyckad om jag inte kunnat någonting...



Lycka till ni som sitter med det nu =)

Kommentarer
Postat av: Karin C

Men gumman! Klart du inte hade misslyckats! Du är ju en smart tjej. Du måste bara tro på dig själv! Tänk "Sara är bäst" hela tiden.

Kramar Karin

2009-10-25 @ 08:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback