Idol

Har precis ringt ett samtal och röstat på Nicklas Hocker i Idol. Kungsbackakillen är ju störtskön! Och ja, självklart röstar jag lite för att han är från Kungsbacka och för att min lillebror är kompis med honom. Kniven på strupen att rösta lite där... Fast måste nog säga att jag hade röstat på honom även om han kom från Norrland eller nått. Helt klar min stil på Idol!

Sen är han ju jäkligt lik Englund (bilden nedan) asså. OBS: även om Englund och Emma hade vart söta ihop så är dom inget par... Bara så ni inte får för er något med tanke på bilden ;-)


Hemmaseriepremiär för vårt division 1 lag idag. Det gick la sådär får jag säga. Kommer aldrig gå in och analyser i bloggen men kan ju i alla fall säga att vi kunde ju spelat bättre mot PIF.

 



Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Nicklas Hocker !!! :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback