Läget just nu

Lite bråttom men slänger in ett!

*Ont i kroppen idag. Som alla vet är jag ingen löpare och gör det helst inte frivilligt... Löpning inne i måndags på träningen och löpning ute 45 (!) minuter igår. Kom ändå med Levvegänget (no offence men var glad att jag inte hamnade i Majagänget aka Boltgänget, om vi säger så) MEN vad gör dom inte då i mitt gäng. Jo, dom kubbar så in i helskotta! Men enligt Carro var det bara jag som va seg. Huh? Haha...

*Hyresvärden har varit här och ordnat termostaten på min dusch. Halleluja! Har ändå duschat is i ett halvår nu. Sedan rensade han avloppet lite i handfatet för det var översvämning, haha... Men kanske borde haft kvar skiten där tyckte han för då hade jag ju kunnat bada i varmvatten där nu =)

*Nu är jag brunett (RÖD) på allvar alltså! Har aldrig känt mig såhär blek någonsin när jag går upp på morgonen. Nästan tur att ingen ligger brevid mig asså för denna person hade nog blivit skrajj asså. Men för att vara lite egokär så måste jag säga att jag är rätt pinglig med smink och spray i håret. Då känner jag mig som att jag aldrig varit något annat än mörk! Sjukt att en "alwaysblondie" kan känna sig som en naturlig brunett asså.

*Det händer mycket på morognen ibland alltså. Först kom fastighetsvärden och ordnade termostaten på min dusch. Go Roger! Sedan ringer en snubbe fel. Riktigt trevlig. Lät fräsch på rösten. Försökte låta fräsch på rösten jag med. Ta bort göteborgsan och låta lite flickig och söt. Tror inte det funkade. Han ringer nog tyvärr inte mig igen. Aja, that´s life...

*Micka har öppnat en blogg. NYFIKEN! Men vad heter hon liksom? MICKA, KOMMENTERA och länka!!!

*Hejdå mysiga säng, morgonTV, soffan, kaffet och frukosten, GP (som jag inte hunnit läsa) och hej gym och äckeljobb!

Kommentarer
Postat av: Micka

Haha,, du e rolig.. Misstaget du gjorde med den fräscha killen på telefonen var att ta bort göteborskan,, ta aldrig bort göteborskan!! =) (stavas det med g eller k?) O här kommer min bloggadress,, bara för dig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback