Sista måndagen i oktober

Dagens topplista!
*Gymmet. Äntligen finns min motivation där.
*Carros härliga skvaller.
*CK som expertkommentator mellan Sävehof-Eslöv.
*Att här är rent och fint och att all min tvätt snart också är borta.
*Få ett lockande erbjudande och tacka nej för att man faktiskt för en gång skull tänker efter.
*Att det är sista dagen som fattig. Lön imorgon (kan ju i och för sig inte skryta med att jag blir rik direkt, men men...).
*Att jag ätit nyttigt heeela dagen =) Kors i taket på det!

Dagens dumma!
*Härlig powernap timman innan träning. Precis när jag tagit steget in i drömmarnas underbara värld ringer min lillebror. Han brukar inte ringa sådär mitt på dagen så tänkte att det nog måste vara viktigt och svarade.

J -Hej! Vad gör du?
S -Jag sover...
J
-Aha, men du! Du vet Thaimatståndet som finns hemma hos dig, är det kvar?
S
-Inte vet jag, men det tror jag väl. Varför undrar du?
J -
Nä jag såg nämligen en precis likadan vagn hemma i Åsa och tänkte att thaisnubben kanske flyttat.
S
-Jaha, okej? Men det kanske finns två?
J
-Jaja, bara det jag undrade. Hej då!
S
-Hej då!

Kommentarer
Postat av: F-bj

Haha, bilken rolig lillebror! de är då dom är som underbarast :D



Puss på Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback