Självaste Zlats

Mitt i mitt sarkastiska inlägg igårkväll missade jag ju att nämna att självaste moi fick till en fullträff på fotbollen. Riktigt snyggt. Ett schysst nickmål förra veckan också. Formen kommer sakta men säkert tillbaka och visst är vi unga inte kassa iår? Fighterna är tuffare och vi är duktigare. Hejja unga!

Lite credd nu tack! För enda anledningen till detta inlägg är trånandet efter beröm.

God natt... Ska drömma om en annan världsdels- eller kulturs pojkar nu efter låååånga samtal idag på jobbet om hurvida mycket respekt unga, svenska killar egentligen har för tjejer... Mycket intressanta och givande samtal, men ska jag vara ärlig så känner jag ju mig inte mer hoppfull direkt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Unga är grymma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback