STANNA!

Har fler besökare än på länge! Se till att stanna.
Lovar att jag ska försöka underhålla er så gott jag kan...


"Ser bra ut... Känns bra? Bra där!"

De små orden och en klapp på axeln gör så mycket...
Sen vill jag säga till mina lagkamrater att Ni betyder väldigt mycket just nu. Det finns några jag snackar mer med än andra, men så är det alltid och jag är väldigt glad att jag har er. Ni vet vilka ni är! Sen är jag väldigt glad över att vara  en del av Bk Heid. Ni är fantastiska. Mitt lag börjar bli som en extrafamilj och jisses vad jag tycker om er allihopa!


Sen vill jag även säga att det känns skönt att vara omtyckt. Det gör mig lite tryggare inför framtiden. Och till sist men inte minst ett stort grattis till min mamma. Du är bäst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback