Tips till alla Oboylovers

Mötte typ hela gänget på gymmet. Först Lina men sedan ramlade även Pavlic, Hultas och Elin in. Trevligt, trevligt...

Nu ska jag i alla fall skruva av mitt eländiga leende som suttit påklistrat sedan exakt klockan 13.00 idag. När man är på nya jobbställen så försöker man alltid vara så överdrivet trevlig för att dom ska tycka om en och ge en tider. Hoppas på att det funkar och att dom inte läser igenom mig för då lär de ju aldrig vilja ha mig där. Vrak och psykfall som jag är. Men ler åtminstone lite för att jag har två nya bloggar att läsa! Sånt gillar vi =) Kussarna, Micka och Sandra bloggar! Nu får vi gå ihop allihopa i laget med blogg (jag, Lina, Maja, Frida, Pavlic, Blomma, Micka och Sandra (hoppas verkligen inte jag glömt någon för då får jag stryk på träningen imorgon eller så springer dom ifrån mig i en mörk Ruddalen där våldtäcktsmännen härjar). Vi får gå ihop och se till att de få som är kvar nu också skaffar blogg. Vill läsa om hela laget vafan (+Blondinbella såklart)...

Nä, datorn segar så blir inga bilder men jag ska avsluta med ett tips till alla Oboylovers. Detta lärde en gammal lagkamrat i Kba mig. När ni blandar Oboy ska ni inte köra på vanlig mjölk utan köp låglaktos! Smakar som Pucko och den blir liksom krämigare och godare =)

Låglaktosmjölk+ Oboy = PUCKO!!!
typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback