Vilka är så intresserade?

Det är lite kul ändå att jag har mer än dubbelt så många sidvisningar som unika IP varje dag. Det innebär ju att det är samma personer som går in flera gånger om dagen för att följa mitt hysteriskt tråkiga liv. Hur kul kan det egentligen vara? Går upp, äter ev. frukost, ser på Tyra Banks och drar till träningen. Tvättar någongång ibland också. Och så händer det att det trillar in ett läkarbesök eller nån jobbtid. Hur kul kan det vara att läsa?

Tydligen är det iaf det. Jag undrar vilka av ALLA läsare som dubbel- trippelcheckar varje dag? Har några gissningar:
  • MAMMA! Den är solklar!
  • Hultas (Hon har erkänt att hon gör det de dagar hon har tråkigt eller då hon vill fördriva tid. Tur att man kan hjälpa :D)
  • Zlatan? (Man vet ju faktiskt aldrig, men oddsen ligger la på typ en miljon gånger pengarna tillbaka asså)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag!!!! Hallå??? Jag har redan kollat den 4 gånger idag!!! :O

Postat av: Hultas

Haha du har helt rätt sara, jag e en av dem som läser bloggen flera gånger om dan. =)

2009-10-23 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback