ViNnA

Ska snart bege mig till Carro för att åka med henne, hennes farsa och Micka till Uddevalla och matchen mot Kropps. Jävlar vad stryk de ska få. Som Micka uttryckte på sin blogg så är det ett jäkla krigarHeid som ska stå på planen idag. Karatematiskt för oss röd/vita är kämparglöd och vinnarskallar, något som fan ska visas idag. Vi ska ha med oss två poäng hem från Uddevalla och ikväll ska jag mysa med godis och tv. Jobb tidigt imon, suck...

Är det järn i broccoli? Behöver få upp mitt järn då jag såklart hade brist på det. Ni kommer la ihåg att jag tog sådana prov förra veckan... Blod- eller järnbrist eller något hade jag och dags för en pillerkur som lagläkaren skrivit ut till mig. Så nu mina vänner, skyller jag ALLT på järnbristen =) Skitbra att ha något att skylla på :P


Kommentarer
Postat av: Karin C

Gott med vinst!!

Tror det är järn i broccoli... Ät spenat också! Du kan äta den rå i salladen, mumsigt som sjutton. Annars är ju kött järnrikt.



Massa kramar från målvaktskollegan din

2009-10-31 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback