2 veckor kvar


Exakt två veckor till seriestart idag. Handbollen kändes mycket bättre idag än vad den gjort på en vecka så det var skönt. Även intervallerna var lite goa. A, asså missförstå mig rätt nu. Att springa är inte skönt men känslan efteråt är oslagbar.

Idag har jag spenderat rätt mycket pengar på Ikea. Det är ju jäkligt smart när man inte har något jobb, men jag behövde verkligen det där skostället, den där hatthyllan, golvlampan, badrumsskåpet, skoförvaringen, spegeln, alla ramar, krukorna och krukväxterna, förvaringsboxarna, överkastet, kuddarna, filten, hyllan, konsollerna och alla ljus. A, ni fattar ju säkert själva att jag hade fullt upp i eftermiddags innan träningen. Vissa saker har jag fått ihop själv men imon kommer pappa och hjälper mig skruva upp saker på vägg


Kommentarer
Postat av: Rickelito

Nice att du råka trilla in på min blogg ;)

Vi brukar köra en rätt kul grej...



Man delar in de nya i olika lag, och de ska sedan ge sig ut på jakt efter olika saker. Vi kan säga att till exempel en kådis är 10 poäng, och ett par trosor är 20 poäng (man sätter ihop en lista).



De som samlar flest poäng vinner. Alla utom vinnarna får sedan dricka någonting riktigt vidrigt, eller göra någonting jävligt pinsamt ;)



Hoppas de kan hjälpa lite...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback