Av spelare, för spelare

Vem tror ni första vaknade halv tolv i förmiddags för att sedan återigen däcka 15.30-21.00 igen. Tur att det är så långt försnack i CL för jag hade bara missat fem minuter av matchen när jag vaknade.

Sjukt vad man kan sova när man är febersjuk. Igår sov jag liksom till fyra på eftermiddagen och nu har jag sovit i stort sett hela denna dagen... Det är lite roligt när man tänker efter ändå för när man sover typ 12-14 timmar så går tiden oerhört fort men när man ska jobba samma tid så känns det som att man jobbar en vecka i sträck eller något...



Den här reklamen gör mig så glad. Den påminner om min uppväxt lite. Så fort det var match sprang jag och Jesper (pappa, och grannarna med för den delen) runt i Sverigetröjor eller Arsenal om det var dom som lirade. Är uppväxt i en enormt sportintresserad familj och sen på gymnasiet var det nog likadan attityd i klassen som på reklamfilmen. Alla var som galna under matcher och jag minns i Bulgarien då hela klassen bänkade sig på någon bar så fort det var match...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback