Bara för att klaga lite

Är jättetrött idag. Somnade sent... Vaknade vad jag trodde var, mitt i natten väldigt törstig. Olikt mig då jag sällan springer upp på nätterna. Går i alla fall upp och bokstavligen talat häller i mig ett glas vatten för att sedan krypa ner i sängen igen. Är övertygad om att jag har minst två timmar kvar tills klockan ringer vid sex. Kollar mobilen för att bekräfta detta och vad möts jag av?! 05.59 såklart!!! Kan man ha mer oflyt? Och det värsta av allt, är det så mörkt ute vid sex på morgonen nu redan? Shiet asså...


Eftersom jag hoppade på lärarprogrammet bara sådär så har jag inte haft några böcker förrens nu! MEN dum som jag är har jag missat att skicka efter en! Jag fick alla mina böcker idag (förutom den som inte finns någonstans :S så om du vet någon som har fjärde upplagan av Elevens värld från 2006 av Gunn Imsen så tveka inte att kontakta mig!) men jag har missat beställa just den som allting kommer kretsa kring i veckan... SUCK på mig själv. Nu kommer jag få den nästa vecka och kommer få läsa igen ännu mer... BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback