Bienvenue

till min blogg som idag består av endast plugg.
Är glad att jag inte gått utanför dörren idag då jag är typ sjuk. Sådär pinsamt sjuk som man inte vill berätta om. Den där sjukan då man springer till toaletten typ hela tiden. Nu kan ni ju gissa hur jag mår...

Försöker i alla fall att få pluggat ändå. Har studerat det franska språket i nästan tre timmar! och det ända jag lärt mig är typ att la clé betyder nyckel. Nä, nu kryddade jag lite. Kan säga Eifeltornet på franska också. Det heter La tour Eiffel.

När jag pluggar franska blir jag lite inspirerad att läsa Dan Browns tredje bok. Jag tänker på honom när jag läser om frankrike. Hans första bok utspelade ju sig i frankrike. Den andra som utspelar sig i Italien är lika bra den och nu är jag sugen på den tredje! I cirkeln mitt heter den va?

Får nog ge mig på Historian nu istället. Men det suger lite faktiskt. Måste dock göras! Längtar tills pappa kommer hit ikväll och hjälper mig med snickeriet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback