Panodiltopp!


När jag har tråkigt brukar jag (liksom alla andra med "no life") kolla bilder på facebook. Nu när jag ligger hemma i hög feber men med en underbar Panodiltopp är jag nästan helt galen på facebook! Hittade denna och nostalgin är ett faktum. Fokus på allas vår käre Davies men om ni kollar i bakrunden ser ni Kellans krull samt mig i svart och Camilla i vitt göra någon spännande labb. Kommer så väl ihåg just den där lektionen. Stackars naturlärare, hon hade fullt upp med att bara göra sin egen röst hörd under våra lektioner.

Månaderna efter gymnasiet var saknaden stor men allt eftersom tiden går glömmer man och livet går vidare. Men när man ser bilderna så längtar man tillbaka. Shit, vilken skyddad värld man levde i. Man blev oerhört curlad av lärarna och fick allting serverat och herregud vad roligt vi hade! Det tål att sägas hur många gånger som helst: "Jag gick i världens bästa klass!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback