Han har hittat meningen med livet

Jag läste på Fridas blogg att en söt dam på spårvagnen hade kommit fram till henne och berättat hur fin hon var =) Hur gulligt är inte det då?:P

Det jag ville berätta var att jag också fick en komplimang på spårvagnen från skolan idag. Denna kommentar kom dock inte från en söt liten tant utan från ett tragiskt fyllo med starkölen i handen. Faktum var att de var två stycken som gick på vid järntorget och de gav sig genast på en tjej lite längre bak i vagnen. De kom med sexistiska skämt och så vidare. Jag stod en bit snett bakom dem och försökte göra mig osynlig. Lyckades rätt bra fram till Kaverös ungefär. Där upptäckte de mig.

Man 1
-"Nämen du, har du sett vilken skönhet som stått och gömt sig hela resan!"

Man 2
Mumlar nått i stil med: -"mm"

Jag ler lite försiktigt och tittar bort.

Man
-"Nä, men det är sant, du är riktigt vacker!" fortsätter han och ropar sedan till sin kompis "NU VET JAG VAD JAG HAR ATT LEVA FÖR!"

Fasten jag var lite rädd så blev jag lite ledsen också. Vad mycket tragiskt det finns i världen...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback