Lärarprogrammet GU

Jag fick ett ryck imorse när jag satt i skolan i Kungsbacka och pluggade historia. Hade besökt Aranäsgymnasiet innan för att hälsa på Jesper. Ångrade typ ihjäl mitt beslut igårkväll. Mamma ringer och "plågar" mig ännu mer om att jag borde tagit platsen. Jag ringer kvickt upp GU och frågar om platsen finns kvar och det fanns den :D Satte mig i bilen och tryckte gasen i botten ända in till Gbg och pedagogen. Har skrivit in mig och fått en mapp med information som jag inte fattar någonting av. Jobbar på att ta bort jobbpass för gissa vad. Imorse kl 09.00 hade jag en jobbintervju också där dom störtgillade migoch genast satte upp mig på att gå brevid och börja jobba nästa vecka. Allt på samma gång kan man säga. Och så ska vi möta Önnered ikväll. Måste powernapa tror jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback