Mera uppdatering framöver

Eftermiddagen blev lite av ett bakslag. Träningen var mentalt jobbig och skolsakerna hänger över mig. Kommer hem och sätter på Tv:n och dricker Oboy samtidigt som Anna Skipper dikterar på Tv3. Så där klubbade ångesten mig direkt.

Jag och Björkqvist fick oss en tillsägelse av Hultas och Levve idag. De vill ha uppdatering lite oftare. Vi tog åt oss av kritiken coh jag lovar att bättra mig. Tror jag. Om jag kommer på något intressant att skriva vill säga...


Hittade en bild på våra trognaste läsare, Hultas och Levve från Skåneland. För er skull ska jag börja uppdatera mera! haha...


Kommentarer
Postat av: F-bj

Sara, frågan är bara har jag någonsin hetat Björkqvist i efternamn!!!!??? hahahaha

Postat av: Karin C

Hej Sara!

Va kul med skolan!

By the way, jag läser din och Fridas blogg varje dag! :-) Kanongrej att göra på jobbet när det är långtråkigt...

Lycka till ikväll!

2009-09-04 @ 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback