Omplanera

Hade ställt klockan på 6.30 för att komma upp i tid och hinna med allt jag hade tänkt idag. Istället för att masa mig upp vid sjusnåret så låg jag kvar och riktigt kände efter vart jag hade ont någonstans. Jag har ont i huvudet. Det är där allting kommer ifrån. Har haft ont i mitt stackars huvud i flera dagar nu. Tror det beror på stress över jobb och skola. Kände att jag inte hade ork till att ta mig ur sängen imorse och kom inte upp förrens vid halv tio. Gjorde faktiskt så att jag struntade i allt jag planerat och tog fram böckerna istället. Tänkte passa på¨att plugga ett par timmar nu när jag ändå inte känner för att aktivera mig något vidare. Ska nog plocka fram två alvedon också...


Föressten, visst ser min säng gosig ut nu =)

Detta ser inte lika mysigt ut. Men det ska göras!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback