Sjuk som fan

Klockan är kvart i sex på morgonen. Jag har varit vaken till och från hela natten. Nu börjar äntligen panodilen värka. Det märks på hur jag svettas trots inga kläder. Kanske man borde försöka sova lite sålänge den värkar men känns smått omöjligt. Har endast slumrat två nätter irad nu och är egentligen jättetrött. Men halsen värker och skaver nått fruktansvärt. Har precis druckit en kopp grönt te med en smält Vicks Blå i. Fick det tipset av någon för ett tag sedan och visst friskar det upp, men känns ändå inte som att någonting hjälper.

Kollade nyss min statistik och såg att jag fortfarande har lika många läsare nästan trots inget bloggande. Det måste ju betyda att Ni ändå längtar och hoppas att jag ska skriva något igen och självklart tar jag detta guldtillfälle mitt i natten/morgonen att fixa. Det är liksom det jag känner att jag orkar med, haha...

Har panik för att jag missar mer handboll. Match på lördag ju. Jag är säkert frisk tills dess men känns ju sådär att inte hinna träna innan. Vettefan om man ens blir uttagen då. Men har relativt hög feber nu och mår riktigt kasst. Det lär ju ta några dagar att tillfriskna från detta. Fuck it! Men samtidigt så är det kanske inte så konstigt att jag åkt på den här skiten. Immunförsvaret är väl inte det bästa när man inte mår bra och det känns lite som att kroppen säger ifrån nu. Nä, Sara- efter denna  lilla sjuka så är det du som ser allting lite positivare och med lite mer livsglädje!

Bilderna som hamnat på facebook efter vistelsen i Skåne ÄR INTE OKEJ någon av dom! UNTAG på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback