Sjukan fortsätter

Nu anser jag mig ha varit sjuk länge nog! Nu börjar jag tröttna på det. Ligger i sängen och har fruktansvärt ont i halsen och kommer på att hmm, det där ska jag nog ta tag i nu när jag ändå har tid. Reser mig upp, men det går en minut av exempelvis diskning och jag blir sängliggande några timmar till... Usch, vad jag hatar feber och halsont. Tror dock att febern börjar ge sig nu under dagen men halsen ska vi ju inte tala om. Det värsta är att jag alltid blir så hes. Låter alltid riktigt oskön på rösten när jag blir sjuk. Känns lite jobbigt att säga med tanke på att det nog innebär att jag inte blir uttagen till helgens matcher, men jag tror inte jag kommer kunna träna på hela vecka, tyvärr... Det ska krävas nått mirakulöst för att jag ska orka ställa mig på planen och genomföra en träning för som det är just nu orkar jag knappt upp till badrummet...

Ikväll ser jag dock fram emot Champions Leauge matchen på tv6 =) Hejja mitt Arsenal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback