Snabb uppdatering

I´m back! Fick credd för min senaste tids aktivitet här i bloggen av Hultas och Carro så ska försöka upprätthålla detta. Har jobbar hela dagen idag därav ingen uppdatering förrens nu. Är jättetrött och funderar på att sova.

Först måste jag dock ta tag i lite skolsaker. Vet ju nu iaf vart jag ska befinna mig imon och när =) "Eniroade" nån som ingår i min grupp och ringde upp henne för lite mer info. Välbehövlig info kan man väl säga att jag fick :D Hon var i vilket fall trevlig och det ska faktiskt bli kul att gå till skolan imon.

Bilder från lagfesten kommer! I promise :P Sjukt roligt igår faktisk:D Och det kommer ett bildregn så fort jag får tid och ork. Förmodligen imorgon kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback