Snickare?

Hemma från en aktiv dag. Jag har faktiskt sökt lite extrajobb så nu hoppas jag på det. Behöver jobba lite under tiden jag pluggar upp. Jag bor ju trots allt inte hemma längre.

Min lägenhet börjar bli jättefin nu när pappa var här igår och snickrade upp lite saker och så på väggarna =)


Min pappa är duktig han =)


En annan sak som är väldigt rolig är alla jäkla fjortisbloggar. Jag kan inte sluta läsa dom. Sjukt underhållande I tell ya! Nu har Kissie blivit kontaktad av sitt span från solariumet på mejl, efter att hon gått ut och frågat efter honom i bloggen. Vem är jag att dömma men hur många killar tror ni läser Kissies blogg? Och hur stor är chansen att just den där mini-procenten skulle stöta på henne vid solariumet, hon skulle bli intresserad och be honom mejla henne genom bloggen. Jag tror jag garvar ihjäl mig. Det är ju ett spel för galleriet alltihopa! Jag kan nästan lova att hon hittat på alltihop och skrivit mejlet själv. Och även Mogi, det finns dom som säger att hon går och köper DYYYYRA kläder som hon bloggar om och sedan lämnar tillbaka. Jag har ingen aning, men jag skulle inte bli förvånad. Tjejerna verkar ju göra vad som helst för lite uppmärksamhet, för vad jag förstått så tjänar dom inte så mycket pengar som de påstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback